iloveyou

TalesTheBossSuperDuperMeAndYou
/>


Hello Peeps


Hello, Welcome To My Blog Can youuu Be nice here . Hello Boboy And Gegirl . Follow me Okayy ? Thank Youu . Me Loveyouu Hairul Nizam . :) !

Alhamdullilah
Wednesday, November 12, 2014 | 0 Lover
Syukur ya Allah dah dua bulan aku sambung belajar di KL. and alhamdullilah aku nak masuk sem2 lepas ni. pekam celik pejam celik dah dua bulan arwah tinggalkan aku, aku rindu arwah . al-fatiha untuk arwah. yunk aku teramat rindu kan kauu. syukur selama aku dekat sini relay aku dengan my jantung hati still panjang . amboi takboleh bla my jantung hati. ahhahha. aku dengan dengan dia dah 2 tahun 5 bulan. harap hubungan ni sampai jenjang pelamin. jealous juga tguk membe semua dah tunang dah kahwin. aku bila lagii. amboi gatai burekk aku ni. hahhha . that's all for today. iloveyou guys.

Older Post | Newer Post